9 Mayıs 2011 Pazartesi

Sol Alt Köşe

      Tahmin ettiğimiz gibi,zor bir maç yaşıyoruz gerek oyuncusuyla gerek taraftarıyla İzmirde... Bucaspor'un futbolu gerçekten takdire değer, böyle futbol oynayan bir takım bu ligden düşmemeliydi,Türk Futbolu kaybetti,gerçekten üzüldüm. Bucaspor ligden düştü, bir aksilik çıkmadı! Siyasi otoritelere duyurulur!

      Bucaspor'un gol atacağını zaten biliyordum,çünkü hücumda çok etkililer, Fb'ye karşı hak ettikleri bir galibiyet vardı, hani bir sorun çıkmaması için ellerinden alınan,işte o maçtan belliydi bu takımın kalitesi fakat statükoya yenildin sen Buca, inşaallah seneye gelirsin tekrar bazı şeylerin  intikamı için...

     Maçta büyük bir stres vardı, o stresi azaltan ise Karabük maçındaki beraberlikti. Dakika 67de sol alt köşede bir pencere açıldı; Fb'nin golü karşımızdaydı,moralimiz çok bozuldu cidden. Gol de öyle bir goldü ki hani, neyse canımızı sıkmayalım daha fazla. Ben golden çok başka birşeye dikkat ettim sol alt köşede,golden sonra İrdeleme Porfesörü sayın A.Kocamanın sevinmesine dikkat ettim. Daha doğrusu merak ettim. Fakat bir sevinme göremedim,sevinmeden çok stresini atmanın rahatlığı vardı sanırım, o iki elini saçlarına götürdü ve bir ohh çekti. Haklı da, Emenikeyi oynattırmadığınız bir maçta,böyle bir skorun sonucunda atılan gol,sevinmenize engel olabiliyor işte. Birde bizim golden sonra Şenol Hoca'nın sevinmesine baktım,ilk maçtaki gibi. Doğal,çocuk gibi mutlu ve takdire değer bi sevinç.

   Tuttuğunuz takım önemli değil,sadece bunu karşılaştırın.İşte o zaman kimin konumunu hakettiğini, kimin medya+pfdk+mhk+tff desteğiyle burada olduğunu göreceksiniz.

  İlahi adaletin tecelli edeceği zaman inşaallah bizim şampiyonluk sürecimiz içindedir, eğer sonra tecelli edeceksede yaradanın kalbimize genişlik vermesi için dua ediyoruz. Çünkü çok dışlandık bu sistemde,çok hakkımız yendi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder