23 Nisan 2011 Cumartesi

Kazım Koyuncu Anısına...

   Yıldız Teknik Üniversitesinde geçtiğimiz Cuma gecesi Kazım Koyuncu Anısına 4 Yapraklı Yonca Konseri vardı. Bir Karadenizli olarak Kazım'ın üzerimdeki etkisi tartışılmaz,ve hala o güzel sesini duydukça gözlerimin dolmaması için çeşitli yollar seçtiğim olur.

    Konserin geliri,Çapa Tıp Fakültesi Çocuk Onkoloji Servisine nakledildi,yani Kazımn arkadaşları,Kazımla beraber yine birkaç küçük bedene hayat vermek için uğraştı. Cuma akşamı aynı zamanda hayranı olduğum Trabzonspor maçı da vardı fakat, Trabzonspor'un bu seçimime saygı göstereceğini bildiğim için o çocuklara yardım edebilme amacıyla konserdeydik.Doğa İçin Çal,Marsis ve Şevval Sam isimleri heycanlandırdı bizleri...

   Kız arkadaşımla gitmeye karar verdiğim konsere,geç gittik.Biz gittiğimizde Marsis'in 3 parçası kalmıştı sahneden inmesine fakat,Marsis ayaklarımı titretti,horon tepmemek için zor tuttum kendimi. Eee zaten beden horon istiyor,neyse zaptettik kendimizi,bir yandanda aklım maçta,sonuç ne olur acaba diye,zaten yüzümü güldüren bir haberde gelmedi. Marsisten sonra çıkan grup ise,konserden soğumamızı sağladı,kızarkadaşımla benim adıma konuşursam. Ben oraya Kazımın anısına gittim,Kazımın söylediği şarkıları hep beraber Kazım için söylemek amacıyla,ben oraya anonim Karadeniz Müziklerinin güzelliği için gitmişken,Doğa İçin Çal grubu,sanırım bir sentez yaptı,açıkcası hoşuma gitmedi,ben o şarkıları heryerde dinlerdim,ama ben orda Kazım anısına birşeyler istedim.

  Trabzonsporda berabere kaldı,moralim sıfırın altında olunca  daha da katlanamadım, ben Doğa için dinleyemedim yani. Sanırım benden önce en çok hayalkırıklığını kızarkadaşım yaşadı...Çok güzel hayal etmiştik,çok kötü bitti o gece.

 Tek tesellim ise,kız arkadaşımı bıraktıktan sonra arabanın radyosunda dinlediğim Kazımdı.Ey gidi Allahım,yine acıdın bu kuluna da bir Kazım nasip ettin.Şükür.

 Bir dahaki Kazım Koyuncu konserinde,gerçekten Karadeniz havasını solmak dileğiyle...

  Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder